Futbol milli takımımızın yeni forması görücüye çıktı.Forma,önceki formalardan farklı olarak içinde kırmızı rengi barındırmıyor.Yeni rengimiz Turkuaz,Turkuaz dünyada başka bir milli takım tarafından kullanılmaması ve Türk kelimesinden türediği için tercih edilmiş.Mantık olarak kafada bir yere otursa da eksik kalan birşeyler var. İyi olduğumuz konular da dahil olmak üzere neredeyse hiçbir konuda markalaşamadık.Buna Milli takım formamız da dahil.
Eski formamızın üstünde uzun bir bant ve üstünde ayyıldız vardı.
O dönemler futbolumuz için çok parlak olmasa da herkes tarafından tanınırdı.Herşeye bir suçlu arama huyumuzdan dolayı o dönemin kötü futbolunun suçlusu olarak bu forma seçildi.Ve forma rafa kalktı.
Renk seçimi,ayrıca tartışılacak bir konu benim aklıma takılan milli takım formasının değişmesi.Futbol,ben dahil birçok kişiyi ilgilendirmese de Dünya'da ciddi bir tanınma aracı.Galatasarayın Avrupadaki başarısı ve Türk Milli takımının Dünya 3. olmasını hatırlayın.
Alametifarika ve Rabarba tarafındabu turkuaz forma konusu ortalıkta yokken formamigeriver hareketi başlatılmıştı.Sitenin amacı 250bin kişiye ulaşmak ve Milli takımın eski formasıyla sahalarda mücadele etmesini sağlamaktı.Site yayında, sizin fikriniz ne bilmiyorum ama ben bu hareketi destekliyorum ve eski formamızın günceleştirilip kullanılmasını istiyorum.
Not:Çizgili milli takım forma fotoğrafı gittigidiyor.com'dan alınmıştır.
15 Aralık 2007 Cumartesi
Türkiye,Milli Takım,Markalaşma
Gönderen
Duysam İnanmam!
12/15/2007 12:00:00 ÖS
Etiketler
- Mobil Pazarlama (3)
- Dersarası (2)
- Viral Pazarlama (2)
- google 2084 (2)
- reklam (2)
- İnteraktif Pazarlama (2)
- 2008 (1)
- 2009 (1)
- 50 top 10 Lists of 2007 (1)
- Advergame (1)
- Arzu Cihangir (1)
- Bayram (1)
- Coca Cola (1)
- En önemli 50 kavram (1)
- Erdinç Baş (1)
- Etkinlik (1)
- Fikr-i Fukara (1)
- Firefox (1)
- Free hugs (1)
- GIA (1)
- Gelecek (1)
- Green peace (1)
- Greyy (1)
- James Webb young (1)
- Kriz iletişimi (1)
- Markalaşma (1)
- Marketing Anadolu (1)
- Marketing Turkiye (1)
- Mecra (1)
- Milli Takım (1)
- Mobilasyon (1)
- Mutluluk Fabrikası (1)
- Pazar-lamaca (1)
- Podcast (1)
- Polis teşkilatı (1)
- RYD (1)
- Reklam panosu (1)
- Sesli Blog (1)
- Steve Jops (1)
- Tanıtım (1)
- Turizm (1)
- Turkcell (1)
- Türkiye (1)
- Viral (1)
- Web yaratıcılık (1)
- Yeni mecra (1)
- Yeni yıl (1)
- adwords (1)
- afiş (1)
- açık hava (1)
- banner (1)
- bulut (1)
- cumhuriyet (1)
- dowland day 2008 (1)
- google reklam uzmanlığı (1)
- google ventures (1)
- hedef (1)
- insan hakları (1)
- interaktif pazarlamaş2009 (1)
- istihdam (1)
- kavram kargaşası (1)
- kriz (1)
- marketing Türkiye (1)
- mediacat (1)
- paramkayboldu.com (1)
- pazarlama iletişimi (1)
- ppoüler (1)
- pr (1)
- remiskulubu (1)
- sansür (1)
- second life (1)
- televidyon (1)
- web 2.0 (1)
- yarışma (1)
- yatırım (1)
- yeni strateji (1)
- youtube (1)
- İP (1)
- İnteraktif (1)
- İnteraktif mecralar (1)
- İnternet (1)
- İyi Fikir nasıl bulunur (1)
- İzinli pazarlama (1)
Blog Arşivi
-
▼
2007
(16)
-
▼
Aralık
(16)
- 2008 Türkiye
- Mutluluk Fabrikası-Coca Cola
- İyi Bayramlar!
- Alternatif İnternet Reklamları
- Bar da Boa-Viral Pazarlama
- Türkiye,Milli Takım,Markalaşma
- Advergame
- Canlı Reklam Panosu!
- 50 Top 10 Lists of 2007
- Banner Dediğin...
- Dersarası
- Sesiniz çıksın!
- Marketing Türkiye'den Yararlı bir Podcast uygulaması
- Sıfırın Altında Marketing 2007
- Google 2084
- İnteraktif Pazarlama Zirvesi
-
▼
Aralık
(16)